Nyílászáró Garanciák
Abakok, Teraszajtók, Bejárati ajtók és Beltéri ajtók
Kiszámíthatóság - már 30 éve
Célunk, hogy az általunk gyártott és beépített nyílászárók a lehető legtovább szolgálják Önt és családját akár több generáción keresztül is. Ezért a tervezés, gyártás és a beépítés minden területén maximális odafigyeléssel bánunk a megrendelt nyílászáróival és kiegészítőivel. Mindezek mellett pedig nem csak garanciát vállalunk a termékeinkre és munkánkra, de tanácsokat adunk a nyílászárók építkezés alatti és utáni megfelelő védelméhez és gondozásához is.
A Hofstädter Nyílászáró Kft. az alábbiakban részletezett garanciavállalást teszi elérhetővé minden ügyfelének és a garanciaidőn túl vagy a garancián kívül eső problémák megoldásában is állunk rendelkezésükre szerviz szolgáltatásunkkal.
Szaktanácsadás személyesen és telefonon is.
Saját gyártás = Ellenőrizhetőség
Több mint 30 éve már, hogy a Hofstädter név egyet jelent a minőségi nyílászárókkal. Ehhez nagyban hozzájárult, hogy az első pillanattól mi magunk fejlesztjük és gyártjuk a nyílászáróinkat. Az sem titok, hogy a német sztenderdeket követjük a hazai viszonyokra igazítva, így tudunk sokszor már a hazai piacot megelőzően is a ma és holnap igényeire válaszolni nyílászáró megoldásainkkal.
A saját gyártás nagy előnyei még, hogy könnyedén oldjuk meg az egyedi elképzeléseket, gyártási időkben rugalmasabbak vagyunk és természetesen a mi alapvetően magas elvárásainkkal ellenőrizzük a gyártás és a beépítés teljes folyamatát, amelyet minden részében kontrollálni is tudunk.


Számszerűsíthető garanciák:
Garanciaidő számítása:
A garancia időtartama minden esetben az adott termék átadás-átvételével veszi kezdetét. Amennyiben több ütemben kerültek átadásra/beépítésre a nyílászárók vagy azok kiegészítői, akkor is minden esetben az adott termék átadás-átvételét vesszük figyelembe.
Színtartósság és felületek:
- 10 év garanciát vállalunk a homlokzati nyílászáróink színtartósságára amennyiben az általunk javasolt állagmegóvási és tisztítási módokon gondoskodik nyílászáróiról. Ezzel garantáljuk, hogy az általunk használt magas időjárásállóságú fóliák és alumínium borítások garantáltan nem fognak természetellenesen elszíneződni, ha a nekik megfelelő módon gondozza őket.
- A fa-alumínium nyílászárók fa elemei a nem megfelelő állagmegóvó és tisztítási módszereken kívül kiemelkedően érzékenyek lehetnek az extrém körülményekre is, mint a lakóépületekhez mérten extrém magas páratartalom vagy hő és egyéb sugárzás.
Üvegezés:
- 5 év garanciát vállalunk a homlokzati nyílászárók üvegezésének hőszigetelésére. Az ilyen típusú hibák legjellemzőbb jele az üvegrétegek közötti párásodás.
- Fontos odafigyelni az egyik leggyakoribb üvegtörési okra, a Hőtörésre. Ez a legtöbb a nagy, napsütésnek folyamatosan kitett üvegfelületeknél fordul elő és az üveg számára kedvezőtlen hőmérséklet különbségekből adódik. Ez a legtöbb esetben tudatos tervezéssel és odafigyeléssel megelőzhető. Kérje ki szakértőink tanácsát, mert ilyen esetekre a garancia nem vonatkozik!
Forgó és kopó alkatrészek:
- 3 év garanciát vállalunk a homlokzati nyílászárók forgó és kopó alkatrészeire (vasalatok) és azok megfelelő működésére, amennyiben a terméket rendeltetés szerűen használta. Ezen alkatrészeket 1 évig garanciálisan biztosítjuk és saját költségünkön cseréljük. A mozgó alkatrészek kopásából adódó hibák miatt egy év után a cserealkatrészt ingyenes biztosítása mellett a szervízköltséget felszámoljuk a vevőnek.


Pliszék és szúnyoghálók:
- A pliszékre és szúnyoghálókra 1 év garanciát vállalunk abban az esetben, ha a termék rendeltetés szerűén volt használva. Fontos, hogy a szúnyoghálók és pliszék mindennemű, oldalirányú fizikai behatástól védve legyenek és a termék nem alkalmas háziállatok kívül vagy belül tartására.
Redőnyök és további árnyékolók:
- 5 év garanciát vállalunk a Somfy márkájú termékekre, mint redőnymotorok, okosotthon eszközök, vezérlők és távirányítók, a további elektromos termékekre pedig 2 év garancia vonatkozik.
- 2 év garanciát vállalunk az árnyékolók és redőnyök szerkezeti elemeire, mint tok, lefutósín, lamellák, stb.
Bejárati ajtók élettartamának meghosszabbítása:
- Aktivált nappali nyitás funkció esetén a bejárati ajtót kizárólag a zárnyelv tartja, amely ebben az esetben csak 1 ponton történő záródást jelent. Ilyenkor fokozottan óvni kell az ajtót huzat vagy más miatti becsapódástól, mert az ebből adódó károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.
Mindemellett pedig fontos tudni, hogy amennyiben az egy ponton történő záródás huzamosabb ideig fennáll, az ajtó esetleg megvetemedhet, és az az egy ponton történő záródás a biztonság, vízzárás és szélállóság elleni védelem jelentős mértékben való lecsökkenését okozhatja. Sok más biztonsági feltétel mellett ennek elkerülése érdekében lett kialakítva a több ponton záródási funkció, melyet javaslunk a lehet legtöbb esetben aktiválni.


Garancia és szervíz ügyintézés menete:
- A garancia és szerviz igényt a tel: +36204641945 -ös telefonszámon vagy szerviz@hofstadter.hu e-mailcímen kérjük bejelenteni.
- Az ügyintézés során kollégánk először telefonban igyekszik felmérni a probléma jellegét. A legtöbb esetben már ennek információtartalmából el tudjuk dönteni szakértőink bevonásával, hogy garanciális vagy szerviz problémáról van-e szó. Amennyiben ilyen módon nem tudjuk megállapítani a problémát és annak mibenlétét, szakszervizes kollégánk ebben az esetben még díjmentesen a helyszínen vizsgálja meg azt.
- Ennek megfelelően szerviz esetén elkészítjük az alkatrész és munkadíjat is tartalmazó ajánlatot, majd ennek elfogadása és az előleg elutalása után a megrendelővel közösen megkeressük a szerviz megfelelő idejét.
- Mind a szerviz, mind pedig a garancia folyamat egy átadás-átvétellel zárul, mely után szerviz esetén a végszámla is kiállításra kerül.
Szerviz és garancia árazása
- A fenti pontoknak megfelelő garanciális javítás vagy csere esetén a termék vagy alkatrész a fentiekben megfogalmazott időtartamon belül ingyenes. Kiszállási és munkadíjat 1 éven belül nem számolunk fel, 1 év után viszont térítés ellenében végezzük a munkát. Ez alól kivételt képezhet az erősen nehezítetten megközelíthető és/vagy gépi emeléssel járó munka, amelyek esetében 1 éven belül is jelentkezhet kiszállási és munkaköltség.
- Az egyértelműen szerviz munkák munkadíja az elvégzendő feladat bonyolultsága és az ehhez szükséges idő arányában kerül kiajánlásra, mely mellett minden esetben feltüntetjük a szükséges anyagok és alkatrészek árát is.
- Szerviznél minden esetben az előre kalkulált költségek 100%-át előre utalással kérjük teljesíteni. A beépítést vagy cserét követően kiállított a végszámlán ezt az összeget természetesen jóváírjuk, így csak az esetlegesen az ajánlatadás után kialakult extra költségeket kell rendezni.


A garancia feltételeinek kiemelt elemei:
- A nyílászáró beépítést követően még rengeteg szakipari munka van egy épületben, melyek során a nyílászárók sérülhetnek, karcolódhatnak, törhetnek vagy működésképtelenné válhatnak. Éppen ezért mi az átadáskori állapotra tudunk garanciát vállalni. Amennyiben az építkezés során kedvezőtlen külső behatás éri a nyílászárókat, szerviz szolgáltatásunkkal természetesen állunk rendelkezésére, de fontos tudni, hogy a garancia ilyen esetekben nem él. Kiemeleten ilyen eset a beépítés után keletkezett üvegtörés vagy repedés, amelyre nem áll módunkban garanciát vállalni, mivel esetleges feszültség okozta üvegtörés már a gyártás, szállítás és beépítés közben keletkező erőhatások miatt megjelent volna.
- A nyílászárók beépítésekor a belső vakolásnak és a végleges aljzatbetonnak javaslatunk szerint érdemes készen lennie, mert a vakolatból felszabaduló építési nedvességnek idő kell, hogy el tudjon távozni. Kiemeleten fontos főleg a fa-alumínium nyílászárók esetén, hogy az épület nedvességtartalma maximum 45 – 55 % lehet, hogy a beépített szerkezetek hibamentesen működjenek. Amennyiben az épületben mért nedvességtartalom ennél magasabb, a nyílászáró méretbeli változásoknak van kitéve, melynek javítása nem garanciális probléma, annak költsége a vevőt terheli.
- Az általunk tervezett és gyártott nyílászárók akkor tudják a tőlük elvárt maximumot nyújtani, ha megfelelően kerülnek beépítésre. Éppen ezért biztosítjuk minden tőlünk rendelőnek az általunk képzett és ellenőrzött, saját szakemberink által elvégzendő beépítést. Amennyiben ezzel nem kíván élni és a beépítést nem tőlünk rendeli meg, abban az esetben az alábbiakban összefoglalt garanciák jelentős részét nem tudjuk vállalni, amennyiben az a beépítésre vezethető vissza.
- A homlokzati nyílászáró sok különböző szakipar találkozási pontja és ezen szakipari munkák összehangolása elengedhetetlen a nyílászáróktól elvártak teljesítéséhez. Segítve ezen összehangoltságot ezért készítjük és adjuk át az elmúlt 30 évünk tapasztalatait csomóponti rajzok és helyszíni tanácsadás (felmérés) keretében. Amennyiben ennek ellenére a csatlakozó szakipari munkák bizonyíthatóan nem megfelelően kerülnek elvégzésre, bár mindent megteszünk a sikerért, de sok esetben garanciát nem tudunk vállalni az így kialakult problémákra és az így keletkező károkra.
- A legjobb igyekezetünk ellenére is tény, hogy a homlokzati nyílászárók az egyik legsérülékenyebb elemei az életterünket védő elemeknek. Éppen ezért fontos tudni, hogy a nyílászárókat ért elemi károk vagy egyéb, rájuk kedvezőtlenül ható fizikai és kémiai behatások esetén nem tudunk garanciát vállalni az így keletkezett hibákra. Mindezek mellett természetesen mindenben segítünk a biztosítási ügyintézés és a javítás során is szerviz szolgáltatásunk keretében.
Először inkább körülnézne prémium ablakaink, modern bejárati ajtóink és a kitűnő panorámát biztosító tolóajtóink között? A virtuális bemutatótermünket Önnek készítettük! Ha pedig még további információra lenne szüksége, ajánljuk Youtube csatornánkat.